Tuesday 6 September 2011

Pertanyaan kerab mengenai Mona.vie dan Testimoni

Klik disini utk mengetahui dengan lebih lanjut

Testimoni : Nurhayati Kasiran
Baru-baru ini saya dihidapi semput yg agak teruk dalam masa yang sama saya mengalami resdung. Masalah semput saya makin teruk menjangkau sebulan masih tidak sembuh sepenuhnya. Dalam masa yang sama saya mengalami batuk yang berpanjangan, effectnya banyak lendir yang menyekat saluran penafasan, sehingga saya perlu ke klinik untuk mendapatkan bantuan oksigen bagi melancarkan penafasan.
Alhamdulillah saya diperkenalkan dengan produk Mona.Vie Pulse, saya mencuba untuk kali pertama dengan 30ml. Mona.vie yang ditelan menyebabkan rasa gatal pada tekak dalam masa setengah jam, selepas itu batuk pun berkurang. Saya meneruskan mengambil jus ini selama seminggu, kesannya hidung saya mengalir hinggus cair bagai paip bocor. perlahan-lahan gatal-gatal resedung hilang dan kini saya tiada masalah resdung yang menyebabkan hidung tersumbat setiap pagi lagi. Saya juga tidak lagi memerlukan bantuan oksigen untuk membantu penafasan, selamat tinggal semput, selamat tinggal resdung. Alhamdulillah kesannya amat ketara sekali. Inilah anugerah dari Illahi yang perlu saya syukuri.

Testimoni : Kasiran Akhsan
Ayah saya mengadu kurang penglihatan disebabkan oleh katarak mata. Beliau juga mengalami gatal di mata membuatkan keadaan semakin teruk. bermula 28 Ogos 2011 ayah saya mengamalkan Mona.Vie Original dan pada 30 Ogos gatal dimata beliau mula berkurangan dan menghilang. Jika sebelum ini beliau tidak berapa jelas penglihatan untuk mata kiri, kini beliau merasakan penglihatan beliau makin terang. tidak sabar rasanya untuk menunggu result penglihatan beliau dalam masa terdekat ini. Semua ini adalah anugerah dari yang Esa, kita hanya berusaha, berdoa dan bertawakal. Yang terbaik itu hanya dariNya.

InsyaAllah saya sedang memantau kesihatan 3 orang pelangan Mona.Vie saya yang mana salah seorangnya mengalami masalah bad kolestrol, seorang lagi lumbuh dan seorang lagi pula patah kaki. Mereka berusaha, kita doakan dan moga2 Allah makbulkan harapan dan impian kami. semoga mereka kembali sembuh... Amin.

No comments:

Post a Comment